نمایش 13–23 از 23 نتیجه

زبان قرآن تجزیه و ترکیب دفتر نخست

۱۶۰,۰۰۰ تومان
زبان قرآن تجزیه و ترکیب ترجمه،شرح،تجزیه و ترکیب سوره مبارکه نباء متن سوره نباء با ترجمه شرح مختصر سوره نباء

زبان قرآن تجزیه و ترکیب دوره عالی۵

۱۵۰,۰۰۰ تومان
زبان قرآن تجزیه و ترکیب دوره عالی۵: الفهرس الفصل الاول الاعراب غیر الموضوعی الفصل الثانی الاعراب الموضوعی قسم المرفوعات قسم

زبان قرآن صرف متوسطه

۳۱۰,۰۰۰ تومان
کتاب صرف متوسطه در آستانه چاپ صد و دهم قرار دارد و تاکنون در تیراژمیلیونی توسط ناشران مختلف داخلی و خارجی به حدود 20زبان ترجمه شده و هم اکنون به عنوان یکی از منابع معتبر و مقبول در جامعه حوزوی و دانشگاهی داخل و خارج کشور مورد استفاده  دانش پژوهان و مشتاقان آشنایی با علوم اسلامی قرار دارد. ویژگیهای متمایز و دلایل مطلوبیت: مناسب بودن سطح علمی کتاب برای مخاطب:از آنجا که مولف این کتاب،آموزش علم صرف را در سه سطح مقدماتی متوسطه و عالی طراحی و کرده،لذا این مجموعه از یک سیر و چرخه رشد سنجیده و معقول برخوردار است.
  • سهولت و روانی بیان مطالب و محتوا
  • توجه به ترتیب منطقی و آسان یاب محتوا
طراحی تمارین متنوع قرآنی و روایی و داشتن کتاب تمرین ایجاد مزایای شکلی و محتوایی جدید در کتاب طراحی پرسش های آغازین هردرس طراحی پرسشهای میانی تولید مطالب و نکته های نوین        

لسان القرآن۱(درسنامه خارج اصول ادبیات)

۹۰,۰۰۰ تومان
لسان القرآن فهرست: درس اول:روش های استخراج قواعد ادبیات باب اول:روش استدلال استقرائی درس دوم:فرآیند استدلال استقرائی۱ درس سوم:فرآیند استدلال

لسان القرآن۲(درسنامه خارج اصول لغت)

۹۰,۰۰۰ تومان
لسان القرآن۲ فهرست مطالب: درس اول:روش های استخراج معانی لغات باب اول:روش استدلال استقرائی درس دوم:فرآیند استدلال استقرائی۱ درس سوم:فرآیند

لسان القرآن۳ (درسنامه صرف اجتهادی)

۹۰,۰۰۰ تومان
راه استنباط قواعد علوم از قرآن و روایات از مسیری می گذرد که مهمترین مقدمه آن ادبیات است و در میان علوم ادبی،علم صرف دارای جایگاه ویژه ای است.درواقع ادبیات قرار است بسیاری از معارف را از متن دین استخراج نماید و ابزار فهم دین باشد.مسلما چنین ابزاری ابتدا خودش نیازمند بررسی و تحلیل اجتهادی است ،یعنی قواعدی که قرار است ابزار فهم دین باشند،ابتدا باید درباره صحت آن مطمئن باشیم.اگرچه علم صرف توسط ادیبان تاکنون توانسته بسیاری از مشکلات فقهی تفسیری را حل نماید لکن هنوز بسیاری از عرصه های فقهی تفسیری وجود دارد که استخراج آن منوط به تحلیلهای اجتهادی در علم صرف است.اجتهاد در علم صرف راه تولید علم را هموار می نماید و دانش جو قادر است بادیدی باز و عمیق معانی جدید را از متن دین برداشت نماید.سعی مولف این کتاب بر عملی نمودن چنین طرحی است که امید است در این راه این توفیق را داشته و توانسته باشد که این نیاز اساسی را رفع نموده باشد.